Valokki Design. Säästä aikaa ja ole huoleton.

Blogi

Miten tämä assaripalvelu oikein toimii?

No, toimii se. Tämä on kuitenkin yleisin kysymys, jota minulta kysytään. Emme kysele liikoja. Toimimme niin kuin itse parhaaksi koemme työn hoitamisen osalta. Otamme työn hoitamisesta kokonaisvastuun, se menee tosin välistä liiallisuuksiin saakka mutta siitä sinä vain hyödyt.

Asiakkaamme luottavat meihin. Se perustuu siihen, että hoidamme aina sovitut tehtävät ja tehtävänannot ovat selkeät. Raportoimme mitä on tehty, mutta emme välttämättä aina kerro miten se on tehty. Asiakkaamme ovat ihmisiä, jotka vihaavat paperitöitä ja he keskittyvät mieluiten siihen missä ovat oikeasti hyviä, kuten luovat ratkaisut, asiakasyhteydet ja myyntityö. Tyypillinen asiakkaamme ei välttämättä näe, että maapallo on pyöreä vaan että maapallo on osana isompaa muotoa.

Viisi tärkeää kysymystä assistentin hankkimiseksi:

  1. Milloin assistentti kannattaa ulkoistaa? Aina. Silloinkin kun et vielä tarvitse assistenttia tai sinulla on jo oma palkattu assistentti. Opit delegoimaan ja keskittymään olennaiseen.
  2. Mistä tiedän, että onko tämä assistentti juuri minulle sopiva? Kokeile. Jos et ole tyytyväinen, revi lasku ja keksin myös yleensä paljon hyvityksiä.
  3. Miten osaan ohjeistaa oikein? Et välttämättä osaa, mutta tunnemme itsemme ja osaamisemme ja jos tehtävänanto ei vastaa osaamistamme, kerromme siitä ja kysymme lisää tai hankimme kumppanin, joka auttaa tehtävän suorittamisessa. Tarkemmat ohjeet toki varmistavat, että työn lopputulos on juuri sellainen kuin itse haluat.
  4. Miten assistentti osaa määrittää mikä tehtävä on tärkein? Olemme tässä aika päteviä. Mielestämme yrityksen tärkein tehtävä on hoitaa ja hankkia asiakkaita sekä huolehtia siitä, että laskutus toimii. Siispä hoidamme aina asiakkaisiin ja raha-asioihin liittyvät tehtävät ensin, toisena myyntiä helpottavat askareet ja kolmantena henkilöstöön liittyvät asiat.
  5. Mistä tiedän, että olen tyytyväinen assistentin työhön? Seuraamalla omaa tuloksekkuuttasi. Jos vapautat omaa työaikaasi olennaisten tehtävien hoitamiseen, olet todennäköisesti tienannut paljon enemmän kuin mitä assistentin työn maksamisesta aiheutuu kuluja. Assistenttimme yleensä myös varmistaa, että kaikki tarpeesi on tyydytetty.

Yhdelle asiakkaallemme hoidamme assistentin työhön sisällytettynä myös markkinointimateriaalit, toimiston sisustamisen, tapahtumien järjestämisen ja olemme mahdollistaneet heidän henkilöstölle myös PT-palvelut koska assistenttimme Heidi on melkoinen moniosaaja. Tämä asiakas on kasvattanut kolmen vuoden yhteistyömme aikana myyntiään 1,5 miljoonalla eurolla ja tulos on kasvanut negatiivisesta hyvin positiiviseksi.

Me haluamme tehdä asiat hieman omalla tavallamme. Päätämme itse milloin ja missä työ tehdään. Sinä päätät mitä töitä tehdään. Rakastamme asiakkaitamme niin paljon ja menestymisen ja hyväksytyksi tulemisen toiveissa teemme asiakkaidemme vuoksi kaikkemme ja siten yhteistyömme yleensä aina onnistuu.  

 

 

 

 

Heidi AlamikkeläComment